2011年12月28日

Early Bird 早起きナノちゃん

When I and Nano was staying at my parent's house, Nano decided to wake up very early in the morning like 3 am every night and play me in the bed. She first touched my face (especially grab my nose. Maybe it looks sting out for her in the darkness) and when I turned to avoid it, she started kicking. I wanted to sleep more, so I blocked her legs by pillow. My space became narrower and narrower, but I really needed to sleep. Then she crawled out from the bed(at that time, she could not do crawl outside bed. So I did not know how she did it) and screamed touching the staff around. I finally gave up sleeping and woke up. She gave me big smile to see that. I first drew this for my new year card and I decided to change the card to other topic. Now she was sleeping till 6 or 7 and I have a little better rest.
これは、最初、年賀状にしようと思って、書いたエピソードでしたが、最近、ナノは6時7時まで寝てるようになったので、ボツにしました。今でも、朝起きると、同じ事はしますけど(動けるようになったので、さらに、はげしい事になっています)

3 件のコメント:

のぶ さんのコメント...
このコメントは投稿者によって削除されました。
のぶ さんのコメント...

はじめまして^^
相方さんの同僚の三宅と申します。

年賀状のアドレスからお邪魔しました。
ブログ中のイラスト相方さんとリアル相方さんがクリソツ(笑)で驚きました(@_@。

それでは、今年もいろいろあるかと思いますが、力を合わせて頑張りましょう!

にしむらかえ Kae Nishimura さんのコメント...

三宅さん

こんにちは。
いつも、相方がお世話になっております。

似てますか〜。
実は、他の人にも、「シンプルな眼鏡をかけただけのキャラクターなのに、なぜか、そっくり!」と言われるんですよねえ。
わかりやすいキャラクターなんでしょうか。

どうぞ、家族ともども、今年もよろしくお願いいたします。