2011年5月14日

Anxcious 心配、、、

Yesterday I received the package fulled with baby clothing from mother in law. お義母さんから、チビチビに大量のベビー服が送られてきた。

I called her to say thank her. She asked me if the baby was fine. I answered she was getting bigger. 早速、お礼の電話をかけて、「弟さん、4300gだったそうですねー、大変でしたねー」と出産話を聞くと

She told me that brother in law was 4300g when he was born and his baby(my baby's cousin) was 4500g. 「あの子の下の子(チビチビの従姉)なんて、4500gもあったのよねえ」という、恐ろしい情報を手に入れてしまった。

Over 4000g,,,This is shocking news to me. What kind of family Genes they are having? I am so scared next month now... 4500gって、日本であんまり聞かないんだけど、、、チビチビ、この遺伝子に影響受けて、でかくなってる訳じゃないよね?すごい、こわいんですけど、、、

0 件のコメント: