2009年6月15日

I have moved to Tokyo 東京に引っ越しました

I am terribly sorry for my long long silence.
So many things happened and I moved to Tokyo, Where I did not expect myself to be.
長らくの休止状態、すみませんでした。
突然ですが、東京に引っ越しました。
Two days later after I decided to move, I went to Tokyo, and
I walked around for two days, then I signed up contract.
It was nice old wooden small apartment in Kichijoji.
吉祥寺の築30年の木造アパートです。雰囲気がレトロでかわいかったので、お部屋のテーマもそれでいくことに。
Since the apartment was old and have cute atmosphere of that age,I decided to decorate my new room with retro products. 80's glasses from storage of my parents, my friend's grandpa's container, etc.
ちょうど、友人の亡くなったおじいさんのマンションを引き払うとの事で、いろいろ譲ってもらったのだけど、自然に全部レトロでした。ラッキー。あと、実家の物置から、古いコップを発見。

I even covered the new chair with cotton with needle and thread. It took two nights.
無印の白い椅子も、布ばり、自分でしちゃいました。布、くっついてれば、いいんです。

0 件のコメント: