2013年9月19日

Chrismas Postcard 最後はクリスマス

4枚目は、クリスマスカードにしました。これからの季節に使ってもらえるかな、と思い、できれば、毎年、制作したいな、と。あえてクリスマスカラーを避けて、少し、落ち着いた色目と、雰囲気で仕上げました。Last one is Christmas card. I thought it would be great if I make a Christmas card every year. I tried to calm color for this card.
イベントが週末にせまって来た。旦那が土曜日出勤だったので、有休を取ってもらい、手伝ってもらう予定だったが、昨日帰宅後に、「土曜日は、(会社に)出ないといけなくなりそう」と言われた。どうする、、、荷物を運ぶのが無理だし、ツワリの中、設営できるのだろうか、、、、
多分、朝イチの荷物運びは旦那にしてもらい、あとは、天に体調を任せるのみ、になるだろう。まあ、外に出てるので、気が紛れて、どうにかなるだろう(と信じたい)。
The event is coming this weekend. My husband was supposed to have day off(he works on Saturday sometimes) but he said he could not make it this weekend. OMG. How can I bring my staff to the park and set up the shop by myself with sickness? Well, we started early in the morning and I just hope that my condition won't get worse.

1 件のコメント:

Tonykaku さんのコメント...

so...how did the event go? i am sure many people enjoyed your postcards.